جک پارکینگی
نوشته شده توسط : آذین در

http://www.maral-group.ir

درب های لولایی دارای انواع مختلفی می باشند که از جنس های گوناگون ساخته می شوند.اما برای اتوماتیک کردن این درب ها چند عامل بسیار مهم وجود دارد تا بتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد.

1.تعداد تردد در شبانه روز
2.وزن هر لنگه درب
3.عرض هر لنگه درب

انواع جک پارکینگی:
جک پارکینگی یک سیستم هیدرولیکی می باشد که بروی دربهایی لولایی نصب می شوند.تا با استفاده از یک ریموت و بدون دخالت دست امکان باز و بسته شدن درب فراهم شود.
جک پارکینگی مکانیکی برای درب هایی با وزن سبکتر و تردد کمتر و جک هیدرولیکی برای درب های سنگین و تردد های بالا مناسب می باشند.
نوع عملکرد جک پارکینگی مکانیکی موتور کوچکی است که در داخل بازویی جک پارکینگ قرار گرفته و قدرت خودش را به گیر بکس انتقال می دهد تا جک پارکینگی را به حرکت در آورده و در آخر شفت بازویی به عقب و جلو حرکت کند.
در مواردی که درب لولای ظریف می باشد می توان از جک زیر سطحی استفاده نمود تا به زیبایی درب لطمه ای وارد نشود.
برای نصب این نوع از جک ها به زیرسازی و فونداسیون نیاز می باشد.
ابزار به کار رفته در جک پارکینگی:
فلاشر ,چشمی ,ریموت کنترل,مرکز فرمان ,جک بازویی ,قطعات نصب

آذين در ساخت ، نصب و تعمير انواع درب اتوماتيک,درب اتوماتيک شيشه ای,تعمير درب اتوماتيک,ساخت درب اتوماتيک,درب اتوماتيک ريموت ,درب پارکينگ,درب اتوماتيک پارکينگ,درب برقی,دربهای اتوماتيک,درب اتوماتيک کرکره ای,کرکره برقی, کرکره برقی اتوماتيک,درب کرکره ای,درب کرکره ای پارکينگ,درب پارکينگ کرکره ای,درب ريموت,کرکره بارزانته,کرکره اتوماتيک با قطعات معتبر با بالاترين کيفيت ممکن و مناسب ترين قيمت.





:: موضوعات مرتبط: جک پارکینگی , ,
:: برچسب‌ها: درب اتوماتيک,درب اتوماتيک شيشه ای,تعمير درب اتوماتيک,ساخت درب اتوماتيک,درب اتوماتيک ريموت ,درب پارکينگ,درب اتوماتيک پارکينگ,قيمت درب اتوماتيک,درب برقی,درب اتوماتيک شيشه ای,دربهای اتوماتيک,درب اتوماتيک کرکره ای,کرکره برقی, کرکره برقی اتوماتيک,درب کرکره ای,درب کرکره ای پارکينگ,درب پارکينگ کرکره ای,درب ريموت,کرکره بارزانته,جک پارکينگی,کرکره اتوماتيک ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: